den 14:de februari får jag nyckeln till nya lägenheten i stan!
can't wait.
ska bli så kul att flytta in och fixa och göra i ordning.
och att bo i stan igen, me likey!! :-)
mycke som ska packas ner bara, men det hör ju till.
kan va lite bra att gå igenom allt man har, kanske visar sej att man kan göra sej av med lite grejer.
annars är jag en sån som samlar på mej väldigt mycke av allt möjligt.
hoppas jag blir av med lägenheten här i munket oxå.
vill ju helst ha några kronor för den, har jag lagt ner en hel del.
och så vill jag definitivt slippa dubbelhyra, det är inte kul..
hade en liten visning igår, får se vad dom säger..
går igenom i huvudet hur jag vill ha det, vad jag vill ha och vad jag ska göra i den nya hela tiden.
mycke tankar som snurrar, men får se hur mycke jag kan göra.
kanske måste vänta lite eftersom det blir 2:ahandskontrakt till att börja med.
men men, då hinner jag ju planera så att det blir perfekt sen. :-)

XOXO

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej