oh, vad jag bloggar jämt och ständigt!!
har ju nästan inte tid med nåt annat, haha.
nejdå, skämt åsido, jag är en riktig periodare angående detta,
som ni kanske märkt, mina få men trogna läsare. :-P

idag är det Alla Hjärtans Dag.
en mysig dag för de som är två.
jag är en.
men det gör inget.
min tid kommer, det tror jag.

idag har jag flyttat.
mor och far och syster och bror hjälpte mej.
det var snällt.
för det var tungt oxå.
mycke grejer.
för mycke?

har fått ner det allra mesta till stan nu.
bara lite småtjafs kvar.
och så vinden då oxå,
 men det blev lite krångel för Åsa som hade lägenheten innan,
så förrådet är fullt iaf.
städade badrummet förut, blä.
ska försöka ta köket imorn, efter jobbet.
gött att få undan allt som ska in i skåpen.

orkar inte så mycke mer nu, sova blir.
men den här skulle jag gärna ha i min hall iaf, bara så ni vet...
TROLLSTA sideboard 1495:- (ord.pris 2995:-)

XOXO

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej