ännu en vecka har gått och inga uppdateringar har skrivits ner.
förrän nu.
tar det lite kortfattat bara. har varit i skolan varje dag och gjort en massa blomsaker som vanligt, tycker att jag börjar få in lite rutin i det hela, känns bra, känns bra.
i en helt annan del i mitt liv tror jag att jag träffat nån, eller tror. jag vet. både tisdagen och lördagen spenderades i denna persons trevliga närhet. vad som händer sen är det nog ingen som vet, men just nu känns det jävla gött på ren svenska.

schlager har det varit oxå, kanske inte rätt låt som vann. men fel låt vann inte iaf, det va en himla tur, för då hade jag bojkottat allt iaf.
och sporten, Färjestad gick ju vidare mot slutspel, sååå gött. hoppas det går hela vägen fram mot guldet.

Liknande inlägg

1 kommentarer

Anonym

18 Mar 2009 07:52

Hej gumman! Hoppas att allt ar bra, sitter i thailand och kollar din blogg, har alltid koll pa dig vettu ha ha ha Det dar med traffat nagon later intressant, tell me everything nar jag kommer hem. Massa kramar

Kommentera

Publiceras ej