var ett tag sen jag uppdaterade nu igen. visar sej att jag inte är så värst trogen min blogg tyvärr. men ska väl försöka göra ett litet sammadrag nu igen.

åkte ju hem till munket förra fredagen. vart en lugn helg. kollade på Jonas när han shoppade loss i mitt-i-city för 100.000 kr under söndagen. 
den här veckan började jag min praktik på Blomsterboden, och det har vekligen varit en rolig vecka. har kommit en massa nya varor som jag hjälpt till att plocka upp, vill ha, vill ha, vill ha. servat en hel del kunder har jag gjort oxå, det har gått bra tycker jag. känner att det bästa är att bara ge sej in det utan att tänka för mycke, lätt hänt att man låser sej då. tror att alla som fått buketter gjorda av mej har varit nöjda, verkade så iaf. känns verkligen så rätt det här. hoppas bara att det kan leda till något jobb framöver.

annars rullar livet på, på ett mycke trevligt sätt. först och främst känns det skönt att vara hemma i munket under några veckor. alltid goare att va hemma i sitt eget bo, omringad av sina egna grejer och så.
sen var det ju det där andra, eller den där, kanske jag ska säga. hihi.
lite hemlighetsfull än så länge, vet inte hur detta kommer utveckla sej. men jag hoppas på ett trevligt sätt.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej