Helt sjukt va fort de här dagarna har gått. Och samtidigt känns det som om jag varit här i flera veckor. Det har varit fullt ös från öppning till stängning varje dag. Ca 40 000 besökare har jag läst nånstans. Och det känns. I kroppen och knoppen. Men samtidigt får en så enormt mycket energi av alla goa kollegor, både de andra inlånade, och de nya ordinarie, och självklart av alla glada kunder och besökare. Kunde ju inte låta bli att fira lite extra med IKEA-pimpade naglar. Tummarna fick prydas av ett hjärta och en dalahäst. Ganska nöjd är jag och har fått en massa uppmärksamhet från både kollegor och kunder. Många var barnen i Småland som kommenterade och tyckte att de var häftiga. 
 
Nu ska jag snart gå ner och få mej lite frulle. Hotellfrukost varje dag är lyxigt värre, och ett måste dagar som dessa. Idag har jag lite kortare jobbdag och imorn är jag helledig. Det blir nice. Ta en tur runt Borlänge blir, kolla in affärer och sevärdheter. En liten powerwalk kanske. Nästa omgång jag gör här uppe ska jag nog ta med mej lite träningskläder. Finns ett gym här på hotellet och eftersom jag inte har varit på mitt på flera veckor så blir det till att ta tag i träningen. Lite iaf. 
 
Ha det gott mina vänner!
 
XOXO
 
 
IKEA, Nagellack,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej