vet inte riktigt hur längesen det var jag skrev nu, men länge va det iallafall. ska försöka göra en liten uppdatering.

har varit hemma ca två veckor och gjort praktik på Blomsterboden igen.
det har varit riktigt kul den här gången oxå, känns riktigt bra att va där. ska få jobba extra några dagar runt studenten där. det ska bli kul. hoppas d blir nåt mer framöver oxå.

på lördag ska vi ha reunion, håller på och gör klart det sista inför den nu.
imorn ska jag iväg och handla, lite dricka, chips och nötter m.m. ska åka till hagfors en sväng med mamma, är marknad där oxå. ska bli himla skoj att se alla igen, en del ser man ju nästan dagligen, men ändå. synd att inte alla kan/vill komma bara..men så är det väl alltid antar jag.

på söndag åker jag tillbaka till sthlm oxå, en vecka kvar i skolan. fattar inte hur fort det har gått egentligen, men det känns himla bra. ska ha en liten utställning i en trädgård vid Vasaparken. skulle va gött om man kunde få sej ett jobb i blomsterbranchen oxå, känns så himla rätt tycker jag. men har ändå en del kvar att lära

ska bli skönt att få träffa Michel igen oxå, har ju varit ifrån varann ett tag. känns mycke bra med honom.
fast det är lite svårt att veta hur det ska gå sen. har ju iaf sommarjobb på Calligraphen här hemma, och det kan jag ju inte säga ifrån mej. pengarna behövs mer än väl. men vi får väl träffas så ofta det går på helger och så, hålla ihop oavsett avstånd.

Liknande inlägg

1 kommentarer

Carolina

23 May 2009 11:25

Hoppas ni får trevligt på återträffen! =)

Kommentera

Publiceras ej