igår körde jag folk till stan, lunchade med Helén, shoppade med Carolina, kvällssallad med Helén och sen körde jag hem folk mitt i natten oxå.
4 va jag hemma.
en aning seg idag alltså.
dagen har börjat lite småtråkigt, men ändå lugnt och skönt.
lite sjuker är jag.
feber och snuva, lite ont i halsen och bihålorna.
men det är inget som stoppar mej alltför mycke.

hade finbesök på eftermiddagen, Malin var hit en sväng.
såå kul att se henne igen, och magen växer...
känns som att det blir alltför sällan.
men förhoppningsvis mindre sällan när jag väl flyttat till stan.
då blir det ju mycket närmre, och jag kommer ju inte kunna hålla mej borta från det lilla knytet som är på väg!!
ska bli såå kul att få se.
härligt med bebisar, många som ska få nu.
skulle gärna ha en jag oxå, men finns ju lite annat som behövs först tycker jag.
typ stabilt förhållande, bra ekonomi och ordentligt boende.
hade jag allt det, då skulle jag gärna skaffa barn.
men inte förr...



bild från Lasse-förfesten tidigare i år, inge kalas för gumman på ett tag nu :-P

XOXO

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej