tog en sväng till Karlstad idag.
kulle till csk och kolla mina utslag.
det var väl det jag visste, både bra men mest dåliga nyheter. går ju inte att bota helt och hållet. :-(

först hämtade jag upp Carolina för en snabb lunch på Happy Kitchen, sushi blev. mmm va gött. mätt som fän oxå.
 
på em va vi till Solareturen och IKEA, och därefter blev det en tur in till stan.
en kjol för 50:- från Monki är väl helt ok ändå. blev lite fina höst-grejer oxå, ljus m.m. mys ska det bli.
såg, eller rättare sagt, kände en såååååååå go filt på Hemtex. vill ha!!

lyckades tappa bort 250 spänn idag oxå. :-( känns verkligen inte kul. kan hända att jag aldrig fick tillbaka växel från kassörskan på csk, men jag vet inte. måste nog ringa och fråga imorn. det är inte mycke, men ändå. just nu är det ganska mycke för min del...

helgen som gick var jag och CarolinaEldfesten, först hos Marina på förfest där vi oxå sov över eftersom det där med chaufför är helt omöjligt att lyckas med. det var mycket trevligt iaf.

annars är man "ledig" varje dag, det är så himla kul, NOT. håller på att få spunk snart känns det som, ingen direkt ljusning verkar synas framöver heller. hoppas VERKLIGEN att jag får komma in på Calli snart igen. det här är helt ohållbart. ska söka utbildning snart iaf. hoppas, hoppas, hoppas att jag ska komma in. vill ju. måste komma nånvart med mitt liv. inte stå och stampa på samma ställe som jag gjort alldeles för länge nu.

nu snart börjar en ny serie som jag bara måste se.
hoppas den är så bra som de verkar tycka i USA.


spännande...

xoxo

Liknande inlägg

1 kommentarer

Carolina

03 Sep 2009 18:23

Du hittade aldrig pengarna? =( Vad konstigt... =/

Kommentera

Publiceras ej