hmm, va ett bra tag sen jag skrev nu. men det har väl sina skäl, tycker inte jag riktigt har tid att sitta vid datorn lika länge nuförtiden. av en positiv anledning. har ju träffat en mycket trevlig kille vid namn Michel. :-D har mycket trevligt tillsammans, han och jag. härligt med vårkänslor!!

annars är jag tillbaka i skolan om dagarna, det är kul. just nu håller vi på med brudbuketter m.m. ska göra offerter och dekorationer hit och dit, hoppas det blir bra. ska lägga upp nån bild när jag är klar tänkte jag.

va ju hemma i tre veckor och hade praktik oxå, det va verkligen himla kul att va där. och de verkade mer än nöjda med mej, verkligen kul att få så mycke beröm. har ju ändå inte hållit på så himla länge med detta. synd att man inte kunde få sommarjobb bara :-(

i torsdags var jag på något som heter Spoken WordUnderbara Bar på söder nånstans. det va en upplevelse, litegrann som stand-up fast ändå inte. mer som en historia, eller poesi, beroende lite på vem som framförde det. om ni såg Talang i fredags så kanske ni fattar vad jag menar.
det som var lite roligt var det att de hade tv-inspelning när vi va där, Olof och jag.
så nu kan det hända att ni kan se mej på tv. :-P
ikväll 21.55 skulle det visas, så det kanske är slut nu tom. synd! haha

efter helgens frossande i diverse godsaker har jag tagit mej i kragen lite. va ute och gick igår, och idag belv det en cykeltur. lite kallt, men gött ändå.

Liknande inlägg

1 kommentarer

Olof

22 Apr 2009 20:58

Verkar gå bra för dig nu, jäkla kul att höra :)

Kommentera

Publiceras ej