Fick för mej att jag skulle göra chokladbollar till dagens babyshower.
Sagt och gjort, jag "slängde ihop" en sats.
Och dagen till ära färgade jag pärlsockret rosa och blått för att festa till det lite extra.
 
Hade inte haft nåt emot att äga en matberedare, även om elvisp ju ändå funkar.
 
Lika många av varje, rättvist in i minsta detalj.
 
Den sista fick bli både och, men jag blev lite sne på mej själv för att jag inte kunde sluta tänka genus och bara baka, så den åt jag upp illa kvickt.
 
 
XOXO
 
 
 
Ps. Själva babyshowern blev inte av för mej och min respartner.
Hon fick ont i magen och mådde illa så vi åkte hem igen.
Men det gjorde inget, hälsan kommer alltid i första hand. ds.
 
 
 
 
Babyshower, Bakning,

Liknande inlägg

1 kommentarer

Carolina

24 Feb 2014 10:02

De var jättegoda! :D

Svar: Va bra! :)
Magdalena

Kommentera

Publiceras ej