yesterday is history, tomorrow is a mystery,, lr nåt sånt, glömmer d nu iaf. 

tar nya friska tag. det rullar på i skolan, vi gör en massa olika begravningsdekorationer, höga, låga, symmetriska, assymetriska. det börjar nästan bli lite långtråkigt, eller inte tråkigt, men jag vill göra nåt nytt, nåt annat. och det verkar som vi ska börja med det redan i morn, för då ska vi börja med exponering. det kan bli intressant och kul. har tagit lite kort på de senaste alstrena, men orkar inte lägga in, en annan dag kanske. min dator är så seg nu så jag blir nästan rädd att den kommer att lägga av helt snart. ibland brukar den ju halvdö, men det går att få liv i den efter några minuter igen. skulle gärna få mej en ny, men inget jag har råd med just nu. ska få mej ett extern minne att spara alla grejer och sånt på iaf, så det finns kvar ifall att,,,

till helgen kommer jag hem igen, det är ju Lasse då och jag har ju fått en biljett som sagt. det kan bli sköj, funderar på vart man ska va innan  bara. visade sej ju att Fridde ska va öppet helgen efter, så då har väl Carolina sitt birthday party i anslutning till det. eller hur Carro!? så då är det  bara att fundera vidare. Malin skulle ju komma hem så oxå har hon sagt. kul det!! :-D

hoppas jag får tag på en tågbiljett hem bara, så jag slipper den j*vla bussen!! skulle va så gött att komma hem typ 2 timmar tidigare än sist. vi får se helt enkelt.

Liknande inlägg

3 kommentarer

Carolina

28 Jan 2009 22:58

Ja, det blir birthday party den 7:e. Jag vet inte vart vi hamnar denna helg dock. Hos Tjabo eller Jonas kanske... =) Roligt ska vi ha iaf! =)

Malin

29 Jan 2009 08:19

Yes Magda! Jag ska till Munket tll helgen! Lasse blir det också! Ska bli skoj, va ett tag sen vi festade nu. Kram kram

Anna

30 Jan 2009 13:36

Vi blir nog hos Jenny å Peter skulle jag tro..lät så på Jenny igår iaf.. ;)



Pözz

Kommentera

Publiceras ej