Det har visst gått en hel månad sen mitt senaste inlägg. Det var ju inte meningen. Men det har verkligen varit fullt upp ett bra tag nu. På jobbet först och främst, men på fritiden också, typ. Dock trodde jag inte att det gått så lång tid som en månad sen jag skrev nåt här. Jaja, så kan det gå.
 
Vad är det som hänt sen sist då, kanske nån undrar. Ja, vad har hänt egentligen. Jag har jobbat, och jobbat. Utbildningar, förberedeler, och det dagliga arbetet utöver det också. Varit på lite fester och kalas. Och umgåtts en hel del med mina goa barn. Eller, de är ju inte mina per say, men mina kompisars goa barn då. ;-)
 
Vad kommer hända framöver då. Jo, på torsdag drar jag och några kollegor upp till Borlänge och ska hjälpa till vid öppningen av det nya huset där. Ska bli så himla kul. Häftigt att få vara med om en sån grej. Det kommer vara fullt ös hela helgen och veckan lång tror jag. Ska hjälpa till och stötta inom min avdelning, Kundrelationer. Ge dem tips och idéer och förhoppningsvis bidra på allra bästa sätt. Bara en tar det lugnt ska det nog gå bra.
 
 
 
IKEA,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej