I helgen var jag bjuden på kalas i radhuset.
 
 Folk överallt i hela trädgården.
 
 Så himla mysigt hade de gjort.
 
Och maten sen, SÅ GOTT ATT JAG DOG LITE..och sen åt jag lite mer.
 
 Vi firade att Lina fyllt år och att de flyttat in i nya hemmet.
Vi åt och drack, lekte lite lekar och drack lite mer.
Dansade och drack.
Nån gång efter midnatt drog jag & Frida plus några ut på äventyr.
Jaguar hamnade vi på där det dansades och dracks ännu mer.
Riktigt kul.
Träffade på en gammal goding i form av Karin också.
Long time no see. :/
Avslutade kvällen som sej bör..
med bara chili cheese. :D
 
Stor del av söndagen spenderades i soffan. 
Men till slut vaknade jag till liv nog att orka ta mej ut till Örsholmen.
Och tur var väl det då jag fick bada med den här godingen.
 
Vill ju bara äta upp honom alltså.
 
 
XOXO
Barn, Födelsedag, Garden Party,

Liknande inlägg