Ja, då är det inte många timmar kvar av 2012.
Så här kommer en liten lista i vanlig ordning.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort  förut? 
Jag hade semester, betald sådan. Det har jag aldrig haft förut. 
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg om jag hade några, men om jag hade det så bröt jag dem säkerligen.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i  år? 
Ja, min älskade vän Aram och hennes Fredrik fick sin efterlängtade Kid.
Tessan och Henke fick Wilgot.
Nathalie och Fredrik fick Carl.

Dog någon som  stod dig nära?
Nej, som tur är.

Vilka länder besökte du?
Inte ett enda, i år var jag inte ens över gränsen till Norge.
 
Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Kärleken och närheten som en bara kan få av en som en älskar och som älskar en tillbaks.
 
Vilket datum från år 2012  kommer du alltid att minnas?
Kan inte minnas nåt särskilt som hände nån särskild dag.
 
Vad var din största framgång 2012?
Jag fick mej ett jobb!
Ett fast på 80%.
Så himla glad och nöjd över det.
Och alla runtomkring sa att jag förtjänade det och det var min tur.
Och jag känner verkligen hur jag utvecklas i min yrkesroll.
 
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag är sjuk nu, äter penicillin. :(
Jag fick diagnosen narkolepsi som jag får leva med resten av livet.
Jag lyckades matförgifta mej själv.
 
Bästa köpet?
Nya, fina rosa datorn.
Fina fåtöljen med fotpall.
Massa nagellack, såklart.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Nagellack. :D
 
Gjorde någonting dig riktigt  glad?
Att få hämta ut nya paket på posten.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om  2012?
Gangnam Style, Flytta på dej, Little Talks, Dansa Pausa, I Love It.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Varken eller tror jag.
Fast kanske något ledsnare pga den väldigt tråkiga sommaren,
tror inte jag är ensam om att känna så.
 
Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mor och far med syster och hennes barn.
Mys vare.
 
Blev du kär i år?
Nä, kanske lite småförälskad nån enstaka gång, men det gick över fort.
 
Läste du någon bra bok under  2012?
Hungerspelen av Susanne Colins. Det var väl i år?
 
Favoritprogram på  TV?
Inget särskilt, tittar mycke på TV, men mest så slötittar jag.
 
Största musikaliska  upptäckten?
Mumford & Sons, Angus & Julia Stone.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En fin väska.
 
Något du önskade dig men inte fick?
Inte vad jag vet.
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jag hade fina vänner hemma på kalas
. Och så var jag hemma i Munket och firade tillsammans med mamma som fyller år tre dagar efter mej.
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer kärlek, eller, kärlek överhuvudtaget kanske.
 
Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Legings/tajta byxor/jeans och stora t-shirtar/tröjor till vardags.
Kjol och klänning till fest.
 
Vad  fick dig att må bra?
Vänner och familj.
Framgången på jobbet.
 
De bästa nya människorna du träffade?
Alla fina kollegor på jobbet som en lärt känna ännu bättre.
Och så de nya bebisarna i min närhet då. :)
 
 
XOXO
Lista, Nyår,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej