När jag började visa olika julklappstips så va min tanke att jag skulle ha ett per dag i si och så många dagar.
Men min ork och fantasi har försvunnit någonstans på vägen.
Kanske kommer det flera, kanske inte.
Bara jobbar just nu känns det som.
Så det är det enda som orkas med.
Inte så stor risk att Tomten kommer med dem till mej iaf.

På tal om Tomten.
Jag har verkligen noll julkänsla.
Antagligen pga vädret.
Har visserligen fixat lite adventsfint här hemma.
Stake, stjärna och gardiner i fönstrena.
Men kom idag på att jag ju inte har nån adventsljusstake.
Köpte några ljus på IKEA för att fixa en.
Men visade sej att ett ljus va trasigt när jag kom till kassan.
Orka gå och byta?
Nej, inte efter att ha jobbat en hel dag.
Så jag har fortfarande ingen..
Vi får se hur det ser ut tills andra advent.




XOXO

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej