Jag kom iväg på lite hockey igår till slut.
Va dit och såg sista perioden, själv.
Det gick bra det oxå.
Den perioden var ju den mest spännande, från 0-3 till 3-4.
Tråkigt att de inte lyckades få in åtminstone ett mål till iaf, menmen..
Richard Wallin lös med sin frånvaro (jag såg honom inte iaf)

Kvällen efter det blev bara bättre och bättre. :-)
Först fixade jag mej i ordning och åt lite mat.
Sen...
Gick jag till vackra Sara på förfest, där var även fina Lo.
Maria, Johanna och Jonna kom även de.
Vi tjötade, spelade musik, poseade och drack en massa gott.
Därefter bar det iväg mot Koriander.
Där dansades det, dracks lite mer gott, poseades lite mer och knuffades på lite folk..
Inte direkt nån stor crowd, men kul var det.
Snövit, Rödluvan och Tingeling  var där oxå.
Nice!
Kvällen avslutades i mycket trevligt sällskap..

Dagen idag började med skön sovmorgon, fick ju en extra timme.
Det gillas!
Stor frukost på Kaviar intogs sedan, yummy.
Soffan erövrades en stund.
Dagens höjdpunkt var när hela familjen (nästan iaf..) drog iväg och kollade på innebandy.
Herrar alltså. :-P
Först kollade vi på div. 1 och de vann (eller jag tror det, vi kollade inte klart..)
Och sen vart det lite korp. ;-)
Nu har soffan bestigits ännu en gång, och här kommer jag stanna tills sängen kallar.
Endast enstaka toabesök kan få mej att lämna den..
..om ens det..


XOXO

Liknande inlägg

1 kommentarer

Sara

01 Nov 2010 22:23

Himla bra kväll! Knuffen var en höjdpunkt :D

Kommentera

Publiceras ej