för bildbevis finns inte (hoppas jag iaf..)

Fredagen var som sagt sushi-time med Sara och Maria.


Lördagen började med ett jobbpass för min del, 7 till halv 3 ca.
Det var ganska så dött på jobbet, men det gick.
Efteråt fick systemet sej en påhälsning (ifall att liksom).
Hem och äta, pyssla, vila.
På kvällen, runt 8, kom jag på att jag ville gå ut.
Men jag var seg, segare, segast på att göra mej i ordning..
Så inte förrän vid halv 10 slöt jag upp med tjejernaKasernen.
Men trevligt värre var det ändå. :-)
En flaska vin slank ner så fint och sen drog vi till stan för att sluta upp med Sara.
Hamnade på Tempel av alla ställen.
Men det var faktiskt riktigt kul.
Träffade på flera trevliga människor jag gillar. :-)
Kvällen avslutades med chili cheese (fast jag fick lökringar).

Söndagen spederades i horisontalläge nästan hela dagen.
Endast intagade av frukost, diverse toa-besök, och ännu en sushi-måltid fick mej att röra på mej.
Sushi är den nya bakis-maten nummer 1.

Idag tog jag en skön promenad till Kasernen för att hämta min skrutti-bang-bang och nu spenderar jag lite tid hemma i Munket hos mor & far, som mår mycket bättre för tillfället. :-)
Mat skall intagas.


XOXO

ps. Detta var väl mycket trevlig läsning, eller vad säger ni?
Alla 10 som läser..haha

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej