Har jag känt mig idag. Vet inte vad det beror på riktigt, men så kan det vara ibland. Nu har jag kommit ur det lite i alla fall. Har börjat röja lite här hemma. Eftersom jag hade nattgäster (Både inbjudna och icke inbjudna.) förra helgen så hade jag ju extrasängen framme. Men den har nu snällt fått åka ner till källarförrådet igen. Så även de två sopsäckarna med kläder som jag hade tänkt skänka till Jennie och hennes projektarbete. Men så blev det ju inte tyvärr. Får se till att skänka dem nån annanstans istället. För det är ju inget jag vill ha kvar i alla fall. Just nu tog jag en paus från garderoben i hallen. Håller på och gör om den till en sko/arbetskläder-garderob. Tyckte att det var en bra idé. Hade ju nästan inget i den förut, så det blir nog bra. Garderoberna i sovrummet är jag supernöjd med. :-) Såå fint! Skulle behöva lite fler hängare nu bara. Fortfarande grejer som ligger i påsar. :-P Nån vänlig själ som vill skänka? Så här fint ser det ut i alla fall. Så gött att bara kunna dra för och gömma allt om man vill. Eller öppna upp och ha en väldigt bra överblick. I like a lot! Skulle inte ha nåt emot att ha ännu llite mer kläder dock... Hihi!
I hörnet mellan garderoberna och fönstret skulle jag vilja ha min egen lilla smikhörna. Ett litet fint bord, en pall, en gigantisk spegel med en massa lampor runtom. Hur snyggt vore inte det så säg!? Får bli ett framtida projekt dock.



Stängt.


Öppet. :-)


XOXO

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej