Inledde dagen med att binda några midsommarkransar, 2 till att börja med, sen blev det en, två, tre, fyra till.
Santini, brudslöja och lite ruskus har aldrig varit så fint tillsammans!
Plus min egen som jag såklart ville ha lite andra blommor i. :-)
Dock vissnade min fortast. :-(

 
2 av kransarna, do you like?

Fortsatte dagen med Carolina, vi gjorde oss lite mat i form av färskpotatis, sill, sallad och så jordgubbar i drickat. Mm, va gott det va. Hade ju tänkt äta gubbarna till efterrätt också, men vi vart så mätta så blev inte av.
Lite chippa vart det bara.
Vart lite fundersamma på om vi skulle hitta nån fest att gå på, typ alla vi kände var ju upptagna på sina håll.
Men det ordnade sej, då jag ju har fått en så trevlig granne. :-)
Mats
alltså, och där fanns även Erik, Tore och Stefan.
Trevligt med både nya och gamla ansikten.
Kvällen fortsatte mot Kvarnberget och Erica.
Och där träffade vi på ännu fler bekanta i form av Josefin, Emma, Elin, Annika och några till.
Trevligt vare.
Dock droppade ju folk av en efter en, och till slut gick även jag.
Inte ensam hela vägen genom stan såklart.
Men jag va nog den enda som skulle ha kunnat köra på heela natten lång.

Trevligt avslut fick kvällen/natten iaf. :-P

XOXO

     
jag, maten, Carro, maten och drickat

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej