för en stund sen.
men det har inte blivit så, än.
har iaf borstat tänderna. ;-)
dagen har bestått av jobb, som gick bra.
lite lugnare idag mot igår, då jobbade jag till halv 7.
på kvällen.
från 7 på morgonen...
idag slutade jag 12, lite mer humant. :-)
mor & far
kom på besök, vi var ute och shoppade lite i regnet.
fick mej ett parasoll till balkongen.
och en vägg som jag ska sätta upp mot grannarna, de har nåt himla fult tyg där som jag ogillar skarpt.
några orkidéer på blomsterlandet.
och så mat på Vedugnen, yummy som fan!! :-D
kvällen har bestått av trevligt sällskap, och en film.
har till slut sett klart på Stieg Larsson-triologin nu.
den är riktigt bra.
gillar böckerna bättre än filmerna, men ändå.
de har fått med mycket iaf.

nu borde jag VERKLIGEN sova.
tandborstningen är ju klar som sagt..

bjuder på en video såhär mitt i natten..





XOXO

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej