sitter och kollar på den tredje del-finalen nu, tar det lite lugnt såhär på lördagskvällen.

började dagen med att jobba, det va ganska lugnt. fick dock skotta fram bilen när jag sluta.
åkte till IKEA och lämnade tillbaka/köpte lite grejer.
och så var jag till Rusta och fyndade tapeter.
trodde de kostade 99:-/rullen (vilket är mycket billigt)
men det visade sig att de kostade 49:-/rullen !!!
fan va gött.
bara att tapetsera då (så snart pappa kan komma ner :-P)

nu har jag ätit lite sushi och laddat med onyttigheter som sig bör. :-)
har faktiskt sett alla delfinaler än så länge.
en del låtar är bra, andra är bara skit, som vanligt alltså.
men kan erkänna att jag verkligen gillade Eric Saade förra helgen, och det var det fler som gjorde. :-)
ikväll vet jag inte än, bara två låtar som framförts än så länge.
Alcazar va helt ok.

XOXO

ps. det snöar, en hel del...

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej