har ju börjat träna lite nu faktiskt.
nJoyKasernhöjden här i stan.

kände att det var dags,
 hade ju fått det där erbjudandet att träna gratis i 10 dagar och det måste man ju ta vara på. :-)
dock så vet jag inte om det är gymet för mej.

dels verkar dom inte direkt bry sej om att jag ska börja betala för att vara där
(ett gym vill väl alltid ha nya medlemmar..?),
dels verkar man inte kunna få nån extra hjälp alls utan att behöva betala för det
(de vill väl att man ska använda maskinerna på rätt sätt..?),
dels är många maskiner gamla/trasiga och lokalerna lite ofräsha.
och så känns det lite väl långt dit från Haga.

kan hända att man är bortskämd efter att ha tränat på styrkan ett tag,
där alla maskiner och även lokalerna va superfräsha och nya.
men vadå, lite kräsen måste man väl få va.

när jag tränade på Nautilus för några år sen fick jag jättemycke hjälp,
personligt träningsschema och genomgång av alla maskiner m.m.
funderar på om jag ska börja där igen kanske.
ligger ju ganska nära oxå.

annars är väl SATS ett alternativ oxå.
fast det verkar vara ett show off-ställe.
eller är det bara jag som är fördomsfull..?
vi får se.

får väl se till att ta nån mer löptur på utsidan oxå.

och så ha jag ju skaffat mej nya snygga pjucks.
ett par Reebok EasyTone för att vara exakt.
de ska göra så att ben och rumpa jobbar lite extra när man går.
eftersom jag använder dem på jobbet så hoppas jag på resultat.
blir ju ett x antal steg per dag där.
kanske borde skaffa stegräknare oxå..?


mina skor, redan väl använda.


"träningskortet" och mina 2 (!) mp3-spelare.

behöver man verkligen 2 st mp3-spelare om man bara är en person?
tveksamt.
med tanke på att jag har en mobil som oxå funkar som mp3-spelare..
teknik-nörd eller what?
har iaf tänkt att jag ska skaffa en sån där armhållare till iPoden
och då kan jag ju springa med den på ett enklare sätt.
inge fräscht att ha den i handen eller i träningstoppen ju.
alldeles för svettigt.

jaja, nu har jag nog babblat på nog träning m.m.
det är ju ändå slappissöndag idag.
spenderas framför tv:n och Americas Best Dance Crewmtv.
fan va de kan!!

XOXO

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej