den här boken håller jag på och läser nu.
och jag måste säga att jag börjar definitivt att gilla Carolina Gynning mer och mer.
hennes liv i verkar ju ha varit helt crazy,
men säger hon att det gick till så, så gjorde det säkert det.
och lite avis blir man nog ibland.
på valda delar så att säga. ;-)

kan ju säga att jag inte riktigt var med när hon blev känd där i Big Brother-huset, eftersom jag var i USA då.
 så när man kom hem och hon var överallt så blev man lite, eh what, who? liksom.
men nu tycker jag att hon verkligen har "vuxit till sej", eller hur man ska uttrycka sej.

ska definitivt skaffa ett ex av hennes kommande bok oxå.
undrar vad hon skriver om i den?



mer intressant läsning hoppas jag att det ska bli iaf. :-D

XOXO

Liknande inlägg

1 kommentarer

Carolina

24 Sep 2009 17:48

Håller med dig. Den första boken är jättebra! Ska oxå köpa den andra boken sen...när jag har råd... =p

Kommentera

Publiceras ej