jahapp, då va man tillbaka i munket igen då. har nästan lyckats rota in mej här hemma igen, måste bara göra en liten rensning i garderoben. finns alltför mycke där som inte används.
 va till arbetsförmedlingen häromdagen, jihoo. alltid lika kul, not.
men det är lika bra, så man förhoppningsvis kan få lite pengar.
iaf tills jobbet på Calli drar igång i slutet på månaden. ska bli gött att få tjäna lite pengar igen.
har ju levt på lånade såna hela våren, lite för mycke tyvärr. hoppa det händer nåt snart, så man kan få betala tillbaka. helst med ordentlig ränta oxå.

förra veckan va den sista på floristutbildningen och jag gick ut med toppbetyg, känns bra.
har varit så kul, lärorikt och inspirerande. klassen var helt klart den bästa, många olika roliga personer däri.
det sista vi gjorde var en liten utställning i Sinnenas Trädgård vid Vasaparken.
det var ganska fint, till en början iaf. sen var väder och vind framme och förstörde en del.
önskar verkligen att jag kan få jobba med detta inom en snar framtid. det känns så himla rätt. praktiken på Blomsterboden har var så kul, fast jag söker mej gärna lite längre bort. fast det är klart, jobb är alltid ett jobb. och skulle jag få ett nån gång snart är det inget jag vill eller kan tacka nej till. oavsett vad/vart det är.

känns skönt att va hemma som sagt, men det känns såklart lite ledsamt oxå.
jag bor här och Michel bor där. jobbigt att vara ifrån honom. måste klura ut nåt sätt så att vi kan få va nära..kanske redan har kommit på det t.o.m....? hmm...
 
den som lever får se

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej